Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Γλειφιτζούρια pop cakes

Υλικά:
  • 125 γρ βούτυρο
  • 100γρ σοκολάτα κουβερτούρα
  • 1/3 φλιτζανιού γάλα
  • 2 αβγά
  • 1 φλιτζάνι αλεύρι
  • ½ κουταλάκι του γλυκού μπέικιν πάουντερ
  • ½ κουταλάκι του γλυκού βανίλια
  • 1 κ.σ. ξύσμα πορτοκαλιού
  • 2 κ.σ. κακάο
  • ¾ φλιτζανιού ζάχαρη
  • 100γρ σοκολάτα κουβερτούρα
  • 50ml κρέμα γάλακτος
  • 30 στικ για γλειφιτζούρια ή 15 καλαμάκια από σουβλάκι κομμένα στην μέση
  • 100 γρ σοκολάτας
  • 2 κ.σ. καλαμποκέλαιο

Εκτέλεση:

Σε μια κατσαρόλα λιώνουμε το βούτυρο με την σοκολάτα,προσθέτουμε το γάλα και τα 2 αβγά,ανακατεύουμε πολύ καλά για να έχουμε ομοιόμορφο αποτέλεσμα και στο τέλος προσθέτουμε το ξύσμα πορτοκαλιού.
Σε ένα άλλο μπολ κοσκινίζουμε το αλεύρι και το μπέικιν πάουντερ την βανίλια το κακάο και προσθέτουμε την ζάχαρη.Ανακατεύουμε πολύ καλά και προσθέτουμε το υγρό μείγμα,ανακατεύουμε πολύ καλά και το βάζουμε σε μακρόστενη φόρμα και ψήνουμε στους 180°C για 20 λεπτά.
Αφήνουμε το κέικ να κρυώσει και την επομένη μέρα παίρνουμε 500γρ κέικ,το θρυμματίζουμε στο μούλτι και σε μια κατσαρόλα λιώνουμε τα 100γρ σοκολάτα με την κρέμα γάλακτος.

Μόλις ενωθούν,τα προσθέτουμε στο θρυμματισμένο κέικ και τα ζυμώνουμε καλά να ομογενοποιηθεί το μείγμα.Με ένα κουταλάκι κάνουμε μπαλάκια και τα βάζουμε στο ψυγείο για 10 -15 λεπτά και μόλις πήξουν τα βγάζουμε.Βουτάμε το καλαμάκι σε λίγη σοκολάτα λιωμένη και τρυπάμε το μπαλάκι.

Tip:

Εφόσον έχουν κρυώσει και έχει κολλήσει καλά το καλαμάκι,το βουτάμε σε λιωμένη σοκολάτα για να είναι με επικάλυψη σοκολάτας.

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Κοτόπουλο "Fairytale"

Υλικά:

  • 2 στήθη κοτόπουλο
  • 1 βαζάκι μαγινέζα light (500 ml)
  • 3-4 κουταλιές ξύδι
  • αλάτι

Εκτέλεση:

  1. Ανοίγουμε το στήθος από το κοτόπουλο έτσι ώστε να είναι αρκετά λεπτό.
  2. Ανακατεύουμε τη μαγιονέζα με το ξύδι.
  3. Αλατίζουμε ελεφρά το στήθος και απλώνουμε το μείγμα της μαγιονέζας.
  4. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο μέχρι να ροδίσει η μαγιονέζα.

Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Στήθη κοτόπουλου με ξίδι μπαλσάμικο & blue cheese

Πανεύκολη και γευστική συνταγή που ενδείκνυται για εσάς που κάνετε δίαιτα.



Υλικά:
  • 6 στήθη κοτόπουλου
  • 1/2 κούπα ξίδι μπαλσάμικο
  • 3 κουταλιές ελαιόλαδο
  • 2 κουταλιές χοντρό αλάτι
  • 1,5 κουταλιά φρεσκοτριμμένο πιπέρι
  • 2 κουταλιές Herbs de Provence (υπάρχει ειδικό μείγμα σε deli shops & super market)
  • 6 φέτες Blue cheese

Εκτέλεση:
Bάλτε το κοτόπουλο σε ένα polybag.
Ανακατέψτε το ξίδι,3 κουταλιές λάδι,1,5 κουταλιά αλάτι και το 1 κουταλιά πιπέρι σε ένα μπολ.
Προσθέστε στο polybag και αφήστε το κοτόπουλο να μαριναριστεί για δύο ώρες.
Ψήστε το κοτόπουλο σε μία γκριλιέρα σε μέτρια φωτιά 6 λεπτά περίπου από την κάθε πλευρά,αφού ρίξετε τα βότανα και το υπόλοιπο αλατοπίπερο.
Βάλτε μία φέτα τυρί από το κάθε στήθος και σερβίρετε.

Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Τούρτα σοκολάτα

Μία τούρτα που σίγουρα θα σας ξετρελάνει!


Υλικά:
 
Για παντεσπάνι:
  • αλεύρι που φουσκώνει 130 γρ.
  • κακάο 30 γρ.
  • ζάχαρη 130 γρ.
  • αυγά 5
Για κρέμα:
  • κουβερτούρα 250 γρ.τεμαχισμένη
  • κρέμα γάλακτος 400 γρ.35% λιπαρά
 
Εκτέλεση:
Χτυπήστε στο μίξερ τα αυγά με την ζάχαρη να αφρατέψουν.Κοσκινίστε το αλεύρι και το κακάο και βάλτε το στο μείγμα των αυγών,ανακατεύοντας απαλά με μια πλαστική σπάτουλα,να ομογενοποιηθούν τα υλικά.Βάλ' τε το μείγμα σε ένα τσέρκι βουτυρωμένο και αλευρωμένο 20-22 εκ.
Ψήστε στους 170 c για 30 λεπτά.Αφήστε το να κρυώσει καλά και κόψτε το προσεχτικά στην μέση ώστε να γίνουν 2 δίσκοι.
Βράστε 250 γρ. κρέμα γάλακτος,ρίξτε την πάνω από την κουβερτούρα και ανακατέψτε με μία σπάτουλα μέχρι να λιώσει Αφήστε το μείγμα να κρυώσει ελαφρά. Χτυπήστε στο μίξερ την υπόλοιπη κρέμα (150 γρ.) σε παχύρρευστη μορφή,να είναι σαν γιαούρτι και όχι σαν σαντιγί.Βάλτε την κρέμα στο μείγμα της σοκολάτας και ανακατέψτε.
Βράστε 150 γρ. νερό με 50 γρ. ζάχαρη για 2 λεπτά να γίνει σιρόπι και αφήστε το να κρυώσει.Βάλτε στο τσέρκι την μία βάση από το παντεσπάνι και αλείψτε την με το μισό σιρόπι.Βάλτε την μισή κρέμα σοκολάτας,φράουλες σε κομματάκια και καβουρντισμένα αμύγδαλα (ή οτιδήποτε άλλο σας αρέσει).Κλείστε με το δεύτερο παντεσπάνι,αλείψτε με το υπόλοιπο σιρόπι και στρώστε ομοιόμορφα την υπόλοιπη κρέμα σοκολάτας.Αφήστε την τούρτα ένα βράδυ στο ψυγείο να παγώσει και να δέσουν τα υλικά.Διακοσμήστε με φρούτα,σοκολατάκια,μπισκότα,καραμελίτσες κτλ.

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Παιδικά κουλουράκια

Κουλουράκια που θα ξετρελάνουν τους μικρούς μας φίλους!!:)

Υλικά
  • 125 γρ. βούτυρο
  • 80 γρ. μαργαρίνη
  • 2 βανίλιες
  • 1 αυγό
  • 1 κρόκο (επιπλέον από το αυγό)
  • 160 γρ. Farine Lactee
  • 5 κ.γ. μπέικιν πάουντερ
  • 200 γρ. αλεύρι

Εκτέλεση

Χτυπάω στο μίξερ το βούτυρο,τη μαργαρίνη,τις βανίλιες,το αυγό & τον κρόκο.
Προσθέτω το αλεύρι,την Farine Lactee & το μπέικιν πάουντερ.
Πλάθω κουλουράκια σε ό,τι σχήμα θέλω.
Τα ψήνω στους 165 βαθμούς για 30' λεπτά & έτοιμα!

Τσίζ κέικ

Μία συνταγή απ' τα χεράκια της μαμάς Νικολέτας!!



Υλικά
  • 2 πακέτα ολικής άλεσης digestive
  • 1 γιαούρτι σταγγιστό μπλε total
  • 1 ζαχαρούχο γάλα
  • 1 πακέτο τυρί κρέμα filadelfia 300gr
  • 1 φλυτζάνι του τσαγιού λεμόνι
  • μαρμελάδα βύσσινο ή κεράσι

Εκτέλεση

Βάζουμε τα μπισκότα στο μπλέιντερ & τα χτυπάμε,μετά τα καβουρδίζουμε με 4 κουταλιές βιταμ.Τα στρώνουμε στο ταψάκι μας & τα χτυπάμε με τον πάτο ενός μπρικιού.
Μετά χτυπάμε στο μίξερ το ζαχαρούχο γάλα,μετά βάζουμε το γιαούρτι,το τυρί κρέμα & τα χτυπάμε όλα μαζί μέχρι να γίνει το μίγμα ομοιόμορφο & στο τέλος προσθέτουμε & το λεμόνι.Τα βάζουμε πάνω από τα μπισκότα & τα στρώνουμε ομοιόμορφα.
Μετά βάζουμε την μαρμελάδα που έχουμε διαλέξει.Αν είναι πολύ πηχτή,την χτυπάμε για λίγο στο μπλέιντερ.Μετά βάζουμε το γλυκό στο ψυγείο για να παγώσει.Όσες πιο πολλές ώρες μείνει στο ψυγείο,τόσο πιο πολύ θα πήξει!

Γλυκό ψυγείου με φρυγανιές

Ένα εύκολο & νόστιμο γλυκό ψυγείου με φρυγανιές!!


Υλικά
  • 24 φρυγανιές
  • 1 λίτρο γάλα
  • 180 γρ. ζάχαρη
  • 3 μεγάλα αυγά
  • 100 γρ. κορν φλάουρ
  • 2 βανίλιες άρωμα
  • 2,5 κούπες ζάχαρη
  • 2 κούπες νερό
  • 2 βανίλιες
  • 1 φλούδα λεμονιού
  • 2 φακέλους σαντιγί Garni ή 500 ml κρέμα γάλακτος χτυπημένη με λίγη άχνη σε σαντιγί
  • τρούφα σκούρα ή πολύχρωμη ή καβουρδισμένο αμυγδαλάκι φιλέ ή τριμμένο φιστίκι Αιγίνης ή κερασάκια μαρασκίνο ή ό,τι άλλο σας αρέσει

Εκτέλεση

Ετοιμάζουμε το σιρόπι βράζοντας όλα τα υλικά του για 2-3' λεπτά.
Αφαιρούμε την φλούδα λεμονιού & τ' αφήνουμε στην άκρη να κρυώνει.
Ετοιμάζουμε την κρέμα.
Χτυπάμε σε μπολ μία κούπα από το γάλα μαζί με τα υπόλοιπα υλικά.
Βάζουμε το υπόλοιπο γάλα να ζεσταθεί.Μόλις ζεσταθεί προσθέτουμε & το περιεχόμενο του μπολ.
Ανακατεύουμε σε μέτρια φωτιά μέχρι να πήξει η κρέμα μας.Την διατηρούμε σκεπασμένη για να μην πιάσει κρούστα.
Στρώνουμε τις μισές φρυγανιές σε ένα μέτριο πυρέξ,αφού προηγουμένως τις έχουμε βουτήξει στο σιρόπι.
Προσοχή!

Οι φρυγανιές πρέπει να σιροπιαστούν πολύ καλά,αλλιώς θα παραμείνουν σκληρές & το γλυκό θα σας δυσκολεύει να το κόψετε σε κομμάτια.
Πάνω από τις σιροπιασμένες φρυγανιές απλώνουμε την μισή κρέμα.Πάνω από την κρέμα βάζουμε άλλη μια στρώση από φρυγανιές,καλά σιροπιασμένες & πάνω από αυτές απλώνουμε την υπόλοιπη κρέμα.
Ετοιμάζουμε την σαντιγί Garni σύμφωνα με τις οδηγίες του φακέλου.Ή αν προτιμάμε χτυπάμε σε σαντιγί,κρέμα γάλακτος με λίγη ζάχαρη άχνη.Απλώνουμε την σαντιγί πάνω από την κρέμα.
Διακοσμούμε ανάλογα με την φαντασία μας & τις προτιμήσεις μας!
Βάζουμε το γλυκό στο ψυγείο να κρυώσει καλά!